Na gradilištu Pelješkog mosta sve je spremno za četvrtak kada kreće testno zabijanje prvih pilota budućeg mosta. Ovih dana su srušeni upornjak i stupište mosta koji su prije više od deset godina sagrađeni prema nekadašnjem projektu mosta.
Njihovo rušenje je bio preduvjet za početak zabijanja prvih pilota.
Djelatnici kineske tvrtke CRBC, koja gradi most, na lokaciju testnog zabijanja pilota postavili su baržu s dizalicom koja će pilote duge 127 metara spuštati na dno mora i potom ih zabijati posebnom tehnologijom.
Bit će zabijena dva pilota. Jutarnji list je u posjedu snimke moćne dizalice koja je postavljena kod lokacije zabijanja pilota dva dana prije početka radova.
Testno zabijanje pilota je potrebno kako bi investitor, Hrvatske ceste, provjerio svu opremu koju izvođač koristiti te procedure koje koriste pri temeljenju mosta. Ako sve prođe u redu, slijedi “pravo” zabijanje pilota koje će započeti na sredini zaljeva, na pozicijama stupova S7 i S8.
Piloti za temelje tih stupova su na putu u Hrvatsku i trebali bi stići za oko tjedan dana.
Suprotno ranijim razmišljanjima i procjenama, kineski izvođač je odlučio sve pilote, njih oko 130, izraditi u čeličani u Kini, dovesti ih u Hrvatsku, i u jednom komadu ih spuštati i zabijati u morsko dno.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....