ZAGREB - Nije nepoznanica da u Hrvatskoj ne postoji organizirani sustav stručnog obrazovanja, usavršavanja i napredovanja učitelja.
Posljedice Pravilnika
Ministarstvo je putem seminara odlučilo komunicirati isključivo sa županijskim voditeljima stručnih učiteljskih vijeća, koji često nisu ni zainteresirani ni dorasli, ni dovoljno educirani za zadatke koji se pred njih postavljaju, a kao alternativu dalo je Pravilnik o napredovanju učitelja, kojim nagrađuje izvanškolski znanstveni rad učitelja. To već pokazuje posljedice.
- Od učitelja se očekuje da voze auto bez volana. Njih se podcjenjuje, a istina je da su stručnjaci u svom polju. Zato ako premijerka Kosor uistinu želi provesti ove reforme, onda bi bilo dobro da učiteljima da odriješene ruke kako bi sami pojednostavili obrazovni program. Jer kada bi se sada radila neka reforma školstva, trebalo bi nam još deset godina.
Nositelji sustava
Učitelji su sada u ulozi nekoga tko samo prenosi neko znanje iz knjige i zbog količine gradiva i šikaniranja nemaju više volje ni za što. Međutim, ako bi oni bili nositelji obrazovnog sustava, a to mogu jer su ipak stručnjaci, vratili bi nekadašnje poštovanje i ponos kakav imaju njihove kolege u mnogim zemljama - tvrdi Vlatka Sakar.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....