ZAGREB - Hrvatske autoceste (HAC) nisu odustale od dovršetka gradnje autoceste Zagreb - Sisak, ali to ovisi o mogućnosti osiguranja financijskih sredstava, doznaje se iz HAC-a.
Prema pisanju današnjeg dnevnog tiska, HAC je odustao od dovršetka gradnje te autoceste , no u HAC-u kažu da će nastavak gradnje biti razmatran nakon usvajanja programsko-planske dokumentacije za razdoblje od 2013. do 2016. godine.
HAC za sada nije u potpunosti odustao ni od izgradnje punog profila autoceste od Osijeka do Belog Manastira pri čemu se razmatraju moguće varijante izgradnje od kojih je jedna i smanjenje profila na dijelu dionice Most Drava - Beli Manastir - granica Republike Mađarske. Taj dio gradio bi se u profilu državne ceste kao dio izgradnje buduće autoceste, a glavni razlog je mogućnost osiguranja potrebnih sredstava to jest sagledavanje optimalnog rješenja s obzirom na predvidivu količinu prometa, kažu u HAC-u.
Dodaju da bi izgradnja dionice Beli Manastir - Osijek u punom profilu, a dio od mosta Drava do Belog Manastira u profilu državne ceste, stajala 615,7 milijuna kuna, dok bi puni profil na tome dijelu stajao 1,02 milijarde kuna.
Što se tiče dionice Beli Manastir - mađarska granica, za koju se još uvijek razmatraju opcije, ona bi u profilu državne ceste stajala 154 milijuna kuna, dok bi puni profil stajao 340 milijuna kuna, kažu u HAC-u.
Doznaje se i da će HAC za financiranje gradnje dionice Beli Manastir - Osijek pokušati osigurati sredstva iz europskih fondova budući da se nalazi na paneuropskom koridoru, dok je gradnja podravskog ipsilona zasad zamrznuta.
Više o planovima gradnje autocesta trebalo bi se znati nakon sjednica Skupštine i Nadzornog odbora HAC-a o čemu bi javnost trebala biti informirana idući tjedan.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....