HŽ Infrastruktura pustila je u promet prvih sedam kilometara novoizgrađenog kolosijeka između kolodvora Koprivnica i Drnje na dionici pruge Križevci - Koprivnica - državna granica. Riječ je o najskupljem infrastrukturnom projektu, dužine 42 kilometra, koji se u ovom trenutku gradi u Hrvatsko, vrijednog 350 milijuna euraj. Novoizgrađeni desni kolosijek pušten je u promet da bi se moglo pristupiti rekonstrukciji postojećeg kolosijeka na navedenoj dionici.
U HŽ Infrastrukturi ističu kako je prije puštanja u promet obavljen interni tehnički pregled nadvožnjaka Sokolovac te se nakon očitovanja svih nadležnih institucija očekuje ishođenje uporabne dozvole. Također, nakon tehničkog pregleda i otklanjanja svih primjedbi ishođena je uporabna dozvola za nadvožnjak Novo Drnje. Odrađen je i interni tehnički pregled nadvožnjaka Vuk za koji se još moraju izgraditi ostale pristupne ceste te je plan da tehnički pregled bude proveden ovog mjeseca.
Također se najavljuje da će uskoro još neki novi dijelovi pruge biti pušteni u promet. Tako će krajem travnja promet između kolodvora Drnje i Novo Drnje biti preusmjeren preko novoizgrađenog dijela kolodvora Novo Drnje ukupne dužine dva i pol kilometra radi završetka preostalih radova na njegovoj izgradnji. Krajem svibnja će se dio devijacije 1 spajati na novi desni kolosijek do stajališta Vojakovački Kloštar u dužini od pet kilometara.
Puštanje u promet prvih kilometara novosagrađene pruge izuzetno je važno jer ukazuje na to da radovi idu planiranim tijekom.
Prema navodima iz HŽ Infrastrukture, plan je u sljedećem periodu nastaviti intenzivne radove na sva 42 kilometra pruge. Planira se nastavak izmještanja instalacija u vlasništvu HŽ Infrastrukture te signalno-sigurnosnog i telekomunikacijskog sustava. Nastavljaju se i radovi na objektima faze A (Lepavina 1, Lepavina 2, devijacija Vojakovački Kloštar, vijadukti Vojakovački Kloštar, Carevdar i Komari, nadvožnjaci Križevci i Vuk, podvožnjak Vojakovački Kloštar), faze B (galerija Velika Mučna i podvožnjak Ivanečki), faze C (nadvožnjaci Danica i most Gliboki) i faze D (most Drava).
Radovi se izvode i na pješačkom pothodniku u kolodvoru Koprivnica. Sanirat će se i klizište koje se pojavilo na dijelu trase u Vojakovačkom Kloštru. U siječnju je preuzeto dodatnih devet skretnica od proizvođača iz Turske te se uskoro očekuje njihova cjelovita ugradnja. Sredinom godine trebali bi pak biti završeni radovi na mostu Drava u Botovu. Završetak radova na cijeloj dionici očekuje se krajem 2025. godine.
I dok su prvi kilometri pruge od Križevaca prema Botovu pušteni u promet, zasad nije poznato kad će promet krenuti na dionici pruge od Dugog Sela do Križevaca. Ta dionica dugačka je 38 kilometara, a izgradnja novog kolosijeka započela je 2016., četiri godine prije izgradnje dionice od Križevaca prema granici s Mađarskom. Sad je sve izvjesnije da će pruga, koja je duža i počela se graditi četiri godine kasnije, biti puno ranije završena.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....