Radovi na novom mostu preko Save kod Gradiške, koji će spojiti Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu, odvijaju se sukladno planu i njegovo puštanje u promet može se očekivati iduće godine, najavio je u četvrtak ministar prometa i komunikacija BiH Vojin Mitrović.
On je tijekom dana posjetio gradilište s bosanskoehrcegovačke strane granice, a novinarima je kazao kako se osobno uvjerio da će novi most biti dovršen na vrijeme.
"Puštanje u promet možemo očekivati iduće godine", kazao je Mitrović dodajući kako problemi koje je prouzročila pandemija nisu usporili radove.
Novi most na Savi predstavljat će nastavak već izgrađene autoceste koja do Bosanske Gradiške vodi iz pravca Banje Luke odnosno Doboja, te će omogućiti izravno povezivanje iz pravca BiH na autocestu Zagreb-Lipovac kod Okučana.
Taj će most, kojega zajedno grade Hrvatska i BiH, također predstavljati rješenje za sadašnje usko grlo na jednom od najprometnijih graničnih prijelaza između dvije zemlje. Postojeći granični prijelaz na teritoriju BiH smješten je u samoj Bosanskoj Gradišci, i to na starom mostu preko kojega se odvija promet i koji je redovito zagušen brojnim kamionima.
Direktor autocesta Republike Srpske Dušan Topić kazao je kako će konstrukcija novog mosta, koja se gradi s dvije obale Save, biti spojena već ovog ljeta, a nakon toga slijede dodatni radovi kako bi cijeli projekt mogao biti okončan do proljeća 2022.
Pojasnio je kako bi na hrvatskoj strani uskoro trebao biti okončan natječaj za gradnju prve dionice od 4,5 kilometara brze ceste koja bi vodila od mosta do Novog Sela, a onda i početak gradnje te prometnice, što je preduvjet da bi i novi granični prijelaz bio u funkciji od sredine 2022.
Hrvatske autoceste planirale su izgraditi ukupno 9,5 kilometara nove ceste do naplatnih kućica u Okučanima. Izgradnja samo prvog dijela od 4,5 km neće utjecati na puštanje u promet mosta i otvaranje novog graničnog prijelaza.
Radovi na izgradnji novog mosta kod Gradiške otvoreni su u listopadu 2019. Ugovor o tome Hrvatska i BiH potpisale su još 2011. godine, a vrijedan je 23,5 milijuna eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....