Glamurozna "Bow" haljina s potpisom Krie Design, uz automobil Neveru Mate Rimca, izložena je u Hrvatskom paviljonu na Expo-u 2020 u Dubaiju, te je na taj način povezala Ujedinjene Arapske Emirate i Hrvatsku kroz dizajn. Glavna tema Expo 2020 je "povezivanje umova i stvaranje budućnosti" i to kroz održivost, mobilnost i prilike, pa je haljina Krie Designa koja je oduševila poznate dame diljem svijeta bila logičan izbor.
Tako je crvena Krie haljina s mašnom, bestseller domaćeg dizajnerskog brenda, oduševila ljubiteljice mode Ujedinjenih Arapskih Emirata, a među prvima ju je za sebe odabrala poznata arapska glumica Mayssa Maghrebi koja je u njoj zablistala i na Instagramu gdje ju prati tri milijuna obožavatelja. Njezina kolegica, glumica Cynthia Samuel, bivša Miss Universe Libanona također je svojoj kolekciji haljina dodala upravo "Bow" haljinu. Expo 2020 u Dubaiju traje do 31. ožujka 2022. godine, a posjetili su ga mnogi poznati sportaši među kojima se ističe Lionel Messi, gospodarstvenici, lideri svih zemalja, a nedavno i bivša predsjednica Kolinda Grabar Kitarović koja se u Hrvatskom paviljonu fotografirala uz jedinstvene eksponate, automobil Neveru i Krie haljinu.
Naime, Krie Design je dio multinacionalnog projekta Green Fashion Weeka, koji je imao prvo predstavljanje u Abu Dhabiju, na Abu Dhabi Fashion Sustainability Experience 2016. godine te su slijedile edicije u San Remu, Milanu, Los Angelesu, Las Vegasu, Rimu, švicarskom Sassu San Gottardu i portugalskoj Algarve regiji.
- Velika je čast predstavljati svoju zemlju na ovakvom impresivnom događaju. U našem prekrasnom paviljonu koji potpisuje arhitekt Ante Vrban, izloženi su automobil Nevera i haljina 'Bow', za koju se šalimo da bi bilo bolje da se zove po mom prezimenu Bur(j)a. Expo 2020 trenutno je najmoćnije globalno poslovno središte na svijetu gdje se ljudi i kulture susreću i komuniciraju. Dubai povezuje ljude i stvara prilike. Krie Design je modna marka s ucrtanim planom održivog rasta i razvoja koji zagovaramo već sedam godina, kao pioniri na ovim prostorima. Originalnom pričom i prepoznatljivim dizajnom te zahvaljujući digitalnom svijetu postali smo vidljivi ljubiteljima mode u svim dijelovima svijeta, noseći oznaku 'Made in Croatia', a meni kao dizajnerici i poduzetnici velika je želja da se probudi domaća modna industrija koja je nama malim proizvođačima izuzetno potrebna kao podrška u proizvodnji, kako bismo mogli konkurirati na svjetskom tržištu na kojem ima interesa za naš rad i ojačati lokalno gospodarstvo. Expo 2020 događaj je od kojeg bi svi mogli imati koristi. Pruža mogućnosti učenja, potiče razmjenu ideja i pokazuje posjetiteljima kulturno bogatstvo svijeta - naglasila je dizajnerica Kristina Burja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....