POZNATI LANAC NA NIŠANU

‘Pogledajte kako izgleda sendvič na reklami, meso ispada iz peciva. A sada pogledajte što sam dobila... Ide tužba!‘

Subway Steak & Cheese

 Subway Screenshot/

Amerikance je poprilično razbjesnila golema razlika između sendviča koje Subway reklamira i onoga što dobiju kad taj isti obrok naruče zbog čega je njujorčanka Anna Tollinson sada podnijela i tužbu.

Predmet spora tako je sendvič naziva " Steak & Cheese" kojeg Subway na fotografijama reklamira, procijenjuje Tollinson, s najmanje 200 posto mesa više nego što ga potrošačima servira, i to za iznos od 6.99 dolara, koliko ga je platila.

image

Usporedba sendviča na reklami i kako ga zbilja serviraju

Da bi dokazala svoje tvrdnje, Tollinson je sporni sendvič kupljen u kolovozu ove godine u njujorškom Subwayu fotografirala, a potom prikupila i fotografije te video materijale koje su o istom sendviču na društvenim mrežama posljednjih mjeseci objavljivali drugi razočarani američki potrošači, bijesni zbog činjenice da iz sendviča na fotografiji gotovo da ispadaju sitni komadići mesa dok ga je u stvarnosti između dvije šnite peciva jedva bilo moguće pronaći.

@user2424436316635 A proposed class-action lawsuit claims Subway is shorting its customers, saying the chain uses ads that show sandwiches loaded with more meat than it actually delivers. #TODAYShow ♬ original sound - ka ti

Tollinson tako Subway tuži zbog zavaravanja potrošača te lažnog oglašavanja, tvrdi kako sendvič na slikama ima barem dvostruko više mesa nego u stvarnosti, a kao dokaz toga nudi fotografiju sendviča s reklame te onog kako je njoj bio serviran.

Dodatno, Tollinson se poziva na brojne druge nezadovoljne potrošače koji mjesecima na društvenim mrežama objavljuju materijale o ovom sendviču, svi redom zgroženi količinom mesa kojeg su u njemu dobili, podsjećajući pritom kako ovo nije prvi puta da Subway lažno reklamira izgled hrane koju prodaje.

image

Sendivč kojeg je Tollinson platila 6.99 dolara nema veze s reklamom

Jedan od jednako spornih sendvkiča tako je i prema tvrdnjama njihovih korisnika i takozvani " Cheesy Garlic Steak sendvič" koji uživo izgleda puno mršavije i siromašnije nego na reklamama.

image

Usporedba ljutitog potrošača s Reditta

" Način kako Subway reklamira sendviče je nepošten i financijski štetan za potrošače jer dobivaju proizvod koji je u sadržajnom smislu siromašniji od onoga kako je reklamirano. Ta je praksa posebno zabrinjavajuća sada, u vrijeme inflacije kada većina obitelji s nižim primanjima jedva imaju dovoljno novca za preživljavanje, a Subway ih pogrešno navodi da kod njih kupe robu koju inače nikad ne bi kupilli", stoji u tužbi.

@akthehigh @Subway I‘m usually a big fan of your sandwiches but I have to say I was extremely disappointed with this order. The vegetarian sandwiches I normally get have an abundance of veggies as I always ask for all veggies and since i dont get any meat, its important that i get my dose of nutricious food. This is the most accessible way I can get fresh veggies in my system as I am houseless and do not currently have access to a kitchen. I usually can only finish half the sandwich and have to save the rest for later, making it extend into two meals. But i finished this entire sandwish and i am still hungry. I am so disappointed with how poorly made it was. It had barely any toppings, even after asking for extra of a lot of things. I know you can do better! Please step up your game and deliver the quality I expect from y’all. #shrinkflation #subway #corporategreed? #subwaycomplaints ♬ original sound - Ⓐ.K.🏴🌎🌍🌏

Navodi se i kako Subway zapravo predstavlja nepoštenu konkurenciju svim ostalim restoranima koji na pošten i istinit način reklamiraju svoje usluge.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. studeni 2024 12:01