RADOVI U NOVOM ZAGREBU

GRAĐANI NEUGODNO IZNENAĐENI ZABRANAMA ZBOG OBNOVE ROTORA 'Stavili su oznaku, ali ljudi se ne obaziru i prolaze... Pa kuda će inače?

 
 Tomislav Krišto / CROPIX

Radnici pod užarenim suncem skidaju bakrene žice, Savskim mostom umjesto tramvaja voze autobusi, zatvorena je cesta prema Kajzerici, uz Aveniju Dubrovnik bageri su u pogonu, a na livadi su postavljene cijevi za novu kanalizaciju.

Ovako od jučer ujutro izgleda prostor oko remetinečkog rotora gdje je zbog rekonstrukcije uvedena nova regulacija javnog prijevoza. Iako svakodnevno prolazi Savskim mostom i prati razvoj radova, Anto Franjić (50) ostao je neugodno iznenađen promjenama.

Jarunski most

- Vidio sam da su na livadi uz cestu počeli kopati rupe za kanalizaciju još prije dva tjedna. Znači, radi se naveliko. A zašto su nam onda tek prije nekoliko dana rekli da više neće voziti tramvaji? - pita se Anto kojeg smo zatekli u hladovini ispred vrtnog centra Zrinjevac. Kaže nam da je trenutačno na godišnjem, ali inače svaki dan putuje tramvajem i autobusom do Velike Gorice na posao.

Tomislav Krišto / CROPIX

Zagreb, 060818.
Kruzni tok.
Zatvaranje prolaza ispod kruznog toka za bicikliste i pjesake zbog predstojecih radova na rekonstrukciji kruznog toka.
Na fotografiji: zatvoreni kruzni tok.
Foto: Damir Krajac / CROPIX
Damir Krajac / CROPIX
Zatvoren je prolaz ispod kružnog toka za bicikliste i pješake

- Užasno je ovo kako sad izgleda rotor. Ne zna se ni što se radi ni kako. Pa vidite ovo ispred nas ispod mosta. Stavili su oznaku na kojoj piše ‘Pozor! Energetski kabel’, ali ljudi se ne obaziru. Prolaze mimo toga jer kuda će inače? - objašnjava nam Anto. S njim se slažu i ostali stanovnici Novog Zagreba koje smo jučer sreli. Većina se pomirila s činjenicom da će umjesto tramvajem sljedećih godinu i pol trebati putovati izvanrednim autobusom linije 607 pa presjedati na tramvaj, a drugi kažu da će se sada češće voziti autom.

- Trebali su prvo izgraditi jarunski most pa onda krenuti u sanaciju rotora. Ovako će to trajati jako dugo i poremetiti nam svima živote. Još kad zatvore cestu za automobile, ostat ćemo odsječeni od ostatka grada - požalio nam se Goran koji živi u Sopotu. Malo pomirljivije bile su prijateljice Sanja Janža i Vesna Ilijaš koje su se od vrućina i temperatura, koje se nisu spuštale ispod 32 stupnja, krenule ohladiti na bazene.

- Krenule smo na Mladost na bazen. Gledajte, nije sad tako loše s novim autobusima. Voze često, svakih osam minuta, i nije gužva. Ali, nije vam sad pravi uzorak. Tek ćemo u rujnu, kad počne škola i ljudi se vrate s godišnjeg, vidjeti pravo stanje - govori nam Sanja.

Tomislav Krišto / CROPIX

Zagreb, 060818.
Kruzni tok.
Zatvaranje prolaza ispod kruznog toka za bicikliste i pjesake zbog predstojecih radova na rekonstrukciji kruznog toka.
Na fotografiji: zatvoreni kruzni tok.
Foto: Damir Krajac / CROPIX
Damir Krajac / CROPIX

Zagreb, 060818.
Kruzni tok.
Zatvaranje prolaza ispod kruznog toka za bicikliste i pjesake zbog predstojecih radova na rekonstrukciji kruznog toka.
Na fotografiji: zatvoreni kruzni tok.
Foto: Damir Krajac / CROPIX
Damir Krajac / CROPIX

Zagreb, 060818.
Kruzni tok.
Zatvaranje prolaza ispod kruznog toka za bicikliste i pjesake zbog predstojecih radova na rekonstrukciji kruznog toka.
Na fotografiji: zatvoreni kruzni tok.
Foto: Damir Krajac / CROPIX
Damir Krajac / CROPIX

Treba izdržati

S njom se slaže i Vesna koja klima glavom i dodaje da će oni koji se vrate s godišnjih odmora ostati iznenađeni.

- Nije to dobro napravljeno. Sve je išlo na brzaka i bez priprema, mimo nas. Na rotor se čeka godinama, a sad su se odjednom sjetili krenuti s radovima. Ali, što se sad može. Izdržat ćemo - kaže nam Vesna.

Vozač autobusa linije 607, koji je kretao s početne stanice na Savskom mostu, odmah uz autobus linije 110, rekao nam je da putnici nisu previše nervozni zbog promjena.

- Ne žale se previše jer sad autobusi idu još češće nego kad su išli tramvaji. Vidjet ćemo kako će biti na jesen - sa smiješkom nam govori ZET-ov vozač Zvonimir koji inače vozi školski autobus.

Podsjetimo, od 2. studenog zatvorit će se remetinečki rotor i sav promet bit će prebačen na novosagrađene zaobilazne ceste. Iz smjera Jadranske avenije sagradit će se cesta uz sami savski nasip, a druga prometnica ići će iz Avenije Dubrovnik po zelenoj površini i parkiralištu Zrinjevca.

Tomislav Krišto / CROPIX

Ograničenje

Gradnja novih prometnica počela je 2. srpnja, kao i izmještanje komunalne infrastrukture kako bi se oslobodio prostor za gradnju tunela. Na novom rotoru brzina će biti 40 km/h, oko njega će se izgraditi bukobran i rekonstruirati tramvajska pruga. Radovi bi trebali trajati do kraja sljedeće godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. studeni 2024 06:56