PITANJA I ODGOVORI

Potpisali ste ugovor sa zagrebačkom Plinarom, ali stigle su vam uplatnice iz Međimurje-plina? Evo što učiniti

Možete tražiti da vam izdaju račun samo za potrošnju od 1. listopada do trenutka kad ste ponovno naš kupac, a to je od 1. listopada

Gradska plinara Zagreb

 Ronald Gorsic/Cropix

Može li usluga koju građani Zagreba skupo plaćaju biti jednostavnija, brža i korektnija ili im gradska uprava planira komplicirati svakodnevicu? Evo nekoliko pitanja i odgovora.

* Potpisali ste ugovor s Gradskom plinarom Zagreb-Opskrba i poslali ste ga u tada propisanom roku do 23. rujna, ali ovih ste dana dobili ugovor Međimurje-plina s uplatnicama - što učiniti? Evo što su nam kao korisniku odgovorili iz Gradske plinare Zagreb:

- Naš ste kupac od 1. listopada, ovim putem se dodatno ispričavamo zbog eventualno prouzročenih teškoća. Naime, kao što ste, vjerujemo, upoznati, u rujnu se javilo jako puno kupaca zainteresiranih za ostanak kod nas na opskrbi te je ta velika količina dokumentacije i podataka morala biti obrađena. Nažalost, nismo stigli sve odraditi zbog tehničke prirode posla i velikog broja zahtjeva. Molimo da uvažite naše iskrene isprike.

Vjerojatno ste zaprimili ugovore i akontacijske rate od javnog opskrbljivača Međimurje-plin d.o.o. Ono što vi sada možete učiniti jest reklamirati prvi njihov račun, tj. da vam izdaju račun samo za potrošnju za razdoblje od 1. listopada do trenutka kada ste ponovno naš kupac, a iduće akontacijske rate možete zanemariti s obzirom na to da ste prema registru OMM-a (obračunskih mjernih mjesta) naš kupac i dalje.

* Imate plaćenu godišnju kartu u drugoj zoni, a nakon uvođenja blokovske naplate željeli ste se prebaciti u susjedni blok i poslali ste zahtjev. Isprva odgovor ne dolazi, šaljete ponovno i stižu sljedeće upute:

- Uz vašu suglasnost postojeću kartu ćemo poništiti, izvršiti povrat u razmjernom dijelu sukladno neiskorištenom razdoblju važećeg PPK (duljem od tjedan dana). Kartu ćemo po zahtjevu odmah poništiti, pokrenuti proceduru za povrat i o istom vas obavijestiti. Kada zaprimite mail da je poništenje izvršeno, možete pokrenuti proces kupnje novog PPK. Tako ne dolazi do prekida kontinuiteta parkiranja, a preplaćena sredstva će se naknadno vratiti na račun. Nakon toga korisnik će moći kupiti PPK za susjedni blok putem ePK web-portala.

* Zagrebparking vam je odobrio promjenu bloka, ali želite da vam se stornira kazna od 13,3 eura koju ste dobili na prvi dan blokovske naplate jer ste na vrijeme poslali zahtjev za promjenu bloka, no Zagreb parking zbog gužve to nije proveo na vrijeme.

- Odobrena mi je promjena bloka, a na kaznu sam se morao žaliti i sada čekam ishod iste.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. studeni 2024 14:58