Državni inspektorat pokrenuo je istragu protiv online trgovine Max Dom Centar zbog sumnje u prevare, a u istragu su uključeni, doznajemo neslužbeno, i policijski istražitelji.
- Tržišna inspekcija Državnog inspektorata obavlja istražne radnje vezano uz Max Dom Centar te je do sada utvrđeno da fizička osoba iz treće zemlje sklapa ugovore na daljinu s potrošačima putem društvene mreže Facebook. Zbog sumnje u prijevarne radnje u istražne radnje uključeno je i drugo nadležno tijelo. S obzirom na kompleksnost i osjetljivost predmeta u ovoj fazi postupka ne možemo pružiti dodatne informacije, obavještavaju nas iz Državnog inspektorata.
Jutarnji list je o Max Dom Centru pisao prije koji mjesec nakon što su nam se javile njihove brojne mušterije i prijavile da su prevarene, te da su se prilikom pritužbi suočile s bezobraznim operaterima, uvredama i u nekim slučajevima čak i prijetnjama.
Riječ je o trgovini koja zavjese, tepihe i navlake za stolice prodaje preko interneta, najčešće Facebooka, te proizvode dostavlja na kućne adrese.
U brojnim slučajevima kupci se žale kako ne dobiju ono što je naručeno ili je roba oštećena. Kod pritužbi na Facebook stranicama web shopa budu blokirani ili izvrijeđani pa su mušterije čak i pokrenule vlastitu Facebook grupu gdje upozoravaju na prevare.
Prilikom pisanja posljednjeg teksta i sami smo se susreli s nizom nelogičnosti. Na telefonima su uglavnom nedostupni, svoje ime su u tri godine promijenili čak pet puta, a na naše upite nisu odgovorili više od tjedan dana. Jednom kad smo ih dobili pozvali su nas u svoju poslovnicu na Ribnjaku, ali ona tamo ne postoji.
- Molim Vas ime i prezime, da ujutro pozovemo Vaše novine gdje radite, ili ćemo Vas po slici i broju telefona prijaviti za uznemiravanje u 21:30 sati., poslali su nam tada u jednoj od poruka.
Osim toga, u porukama su naveli da časno i pošteno rade svoj posao te nam poručili "neka se radije bavimo zlostavljanjem jadne djece i osoba kojima je potrebna pomoć". Tada smo kontaktirali Udrugu potrošača te Državni inspektorat koji su upoznati sa slučajevima čitatelja koji su nam se javili da je u tijeku provjera poslovnice Max Dom Centra.
U međuvremenu su se prevare nastavile nizati.
Jedna od naših čitateljica je preko Facebook stranice Max Dom Centar tako naručila zavjese u iznosu od 1400 kuna koje je platila preko internet bankarstva na ime Ž.L. (podaci poznati redakciji), a nakon što joj roba nije stigla, upozorila ih je da želi povrat novaca, međutim, oni su je blokirali. Intervenirala je i njezina banka koja joj ne može izvršiti povrat novaca jer primatelj odbija zahtjev za povrat.
Potaknuta svojim nezadovoljstvom i prevarom koju je doživjela odlučuje napraviti Facebook stranicu ‘Prevareni Max Dom Centar‘ gdje se nastavlja agonija kupaca koji su također nasjeli na prevaru prije nešto više od mjesec dana.
Tako je i Nevenka naručila prekrivače, a nakon što je upozorila da su cijene stotinjak kuna skuplje od onoga što reklamiraju na stranici i da nije dobila robu koju je naručila te da će staviti ostalima upozorenje na stranicama dobiva odgovor: "Pazite da vi ne budete na svim portalima. Sram te bilo", a nakon toga su je blokirali.
Osim njih, javilo nam se još šestero ljudi koji su prevareni jer su dobili ili krivu ili oštećenu robu, a do svog novca ne mogu jer vlasnik odbija surađivati te ne odgovara na poruke.
- Neka osoba s poteškoćama u glavi to samo može napraviti. A još gora nasjesti na takvu glupost. Pored naše Hrvatske mi imamo cijelu EU, tisuće paketa, al se nađe naš Hrvat koji tak eto se tuđim poslom zanima. Čemu markirate ime? Znači da ste i vi dio te trule i male organizacije malih nebitnih ljudi koji neće imati ni uspjeh nit sreće dok druge pokušavaju popljuvati bezuspješno. Nije bitno, niste kupac već štite tu bagru, odgovorili su primjerice svojoj mušteriji Karolini iz Max Dom Centra.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....