Pokazan je još jedan od brojnih moto noviteta ove godine iz BMW Motorrad. Nakon slavljeničkog modela GS za 40. obljetnicu modela, novih R18, G310 GS, R nineT, M1000 RR-a te koncepta električnog skutera CE 04 stigao je i S 1000 R s novim izgledom, lakšim okvirom i tehničkim poboljšanjima.
Što se tiče motora i okvira, njemački "super roadster" je izravno izveden iz super sportskog S 1000 RR modela.
Vizualno se donekle razlikuje od prethodnika jer sada koristi LED tehnologiju svjetala sprijeda i straga, dok su bokovi i podni dio motocikla sada dizanjirani dinamičnije.
Bočni i donji dijelovi motocikla također su redizajnirani kako bi bicikl izgledao dinamičnije. No ono važnije jest smanjenje težine. Premda je motor preuzet od S 1000 RR-a prilagođen je roadster modelu za cestovnu uporabu.
Pritom novi Flex Frame ne samo da štedi na težini, već i poboljšava ergonomiju zahvaljujući užem "struku". Nadalje, upravljač se lako može prilagoditi potrebama vozača, a standardno su dostupna dva položaja, od kojih se jedan može pomaknuti za 10 milimetara naprijed, a mogu se zatražiti i 10 mm viši nosači upravljača.
Redni četverocilindraš od 999 ccm sada je u skladu s Euro 5 normom i raspolaže s 165 KS pri 11.000 okretaja u minuti te okretnim momentom od 114 Nm pri 9250/min koji se nije mijenjao. Zahvaljujući tome, tvrde u BMW-u, stroj sada bolje vuče u srednjem opsegu okretaja, preko 80 Nm dostupno je od 3000/min te postiže najmanje 90 Nm između 5500 i 12.000/min.
Od tehnologije, nova 6-osovinska jedinica za mjerenje inercije nadgleda brzinu nagiba motocikla, a tu su i ABS Pro te dinamička kontrola proklizavanja kotača.
Sada postoje tri standardna načina vožnje umjesto dva (kiša, cesta i dynamic) te opcijski način "Dynamic Pro", a sve se informacije prikazuju na zaslonu od 6,5 inča.
Daljnje značajke su dodatni prilagodljivi farovi, M, komforni i dinamični paket, navigacija i još mnogo toga...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....