U svom trećem izdanju gradska Honda Jazz vozi na potpuno novoj platformi, a ispod poklopca je ugrađen novi atmosferski benzinac koji je ujedno i jedini u ponudi. Novi atraktivan izgled s maskom hladnjaka i svjetlima dizajniranim po uzori na model HR-V, visoka linija prozora i veće dimenzije gotovo na rubu jednovolumenske gradske klase, nauočljivije su novosti.
Međuosovinski razmak Honde Jazz povećan je za 3 cm i odnosu na prethodnika (ukupno 253), dok je u dužinu narastao gotovo 10 cm. Bez obzira na to, Jazz ne prelazi dužinu od 4 metra. Prostora straga sada ima doista mnogo, za noge posebno (plus 11,5 cm više mjesta za koljena), dok prtljažnik raspolaže volumenom od 354 litre.
Praktičnost i funkcionalnost pišu se velikim slovima kod novog Jazza jer se stražnja sjedala preklapaju jednim potezom ruke, a podići se može i sjedeća površina stražnjih sjedala. Vozač se također može pohvaliti komfornom pozicijom za upravljačem, sjedi se povišeno u odnosu na cestu, a kratka je ručica mjenjača nadohvat ruke. Instrumenti su logično raspoređeni i pregledni, a sve dodatne informacije očitavaju se na 7-inčnom Honda Connect zaslonu osjetljivom na dodir, lagano zakrenutim prema vozaču.
Novi će 1,3-litreni atmosferski benzinac sjajno poslužiti u gradskoj svakodnevici, prihvaća laganu vožnju na niskim okretajima bez problema, a premda nije sprinter, vuče ujednačeno i bez vibracija. Kako u gradu, Jazz 1.3 odlično će se snaći i pri opuštenomu nizanju kilometara autocestom.
U ponudi je i CVT mjenjač koji prednosti pokazuje u zamornoj gradskoj kreni-stani vožnji. Nova Honda Jazz upravo je stigla i na hrvatsko tržište s tri paketa opreme Trend, Comfort i Elegance, a cijene se kreću od 124.990 kuna za osnovnu izvedbu 1.3 i-VTEC Trend do 167.990 kuna za najbolje opremljenu izvedbu 1.3 i-VTEC Elegance NAVI ADAS.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....