Superb Combi nova je potvrda da karavanske izvedbe ne moraju nužno biti ružnije od limuzine na čijoj su osnovi nastali. Škodini dizajneri predvođeni Jozefom Kabanom, elegantno su rastegli staklene plohe i produžili krovnu liniju nadograđenu malim spojlerom ispod kojeg se protežu široka peta vrata.
Zavodljiva silueta i pažljivo odmjerene proporcije, u kombinaciji sa zategnutim linijama uzdužnih pregiba i elegantnih svjetala razlog su da najveća Škoda u ponudi izgledom uvelike podsjećaju na posljednje karavanske verzije Audija A4 i A6. Sazdan na modularnoj platformi MQB, s međuosovinskom razmaku od 284 cm, Superb je već u limuzinskoj izvedbi postao pojam za izdašnost u putničkom prostoru. Posebnu pažnju izaziva razmak od gotovo 16 cm između naslona prednjih sjedala i ruba stražnje klupe uz koje se putnicima straga pruža kraljevski tretman.
Isti prostor za putnike nudi i karavan, ali ono u čemu je još izdašniji je prtljažnik. Izuzmemo li 2 cm u visinu koje donose uzdužni krovni nosači, vanjske dimenzije češke krstarice nisu se mijenjale s karavanskim izdanjem, ali je prtljažnik u osnovnoj postavci veći za 35 l (ukupno 660), a kada se obore stražnja sjedala raste na 1950 što je u odnosu na prethodno izdanje Superba Combi čak 100 litara više.
Pristup ogromnom prtljažniku vodi kroz široka peta vrata koja se otvaraju uz pomoć elektro motora, a uz nadoplatu stiže i senzor koji reagira na postavljanje noge u podnožju stražnjeg odbojnika. No, nije sve savršeno jer obaranjem sjedala podnica nije u cijeloj dužini ravna, a pri utovaru težih predmeta zasmetat će i maleni prag.
A postoje li razlike u vožnji saznali smo za upravljačem modela pokretnog dizelašem 2.0 TDI motorom (150 KS), s paketom Style i opremljenog DSG mjenjačem. Kao i kod limuzine ovjes prije svega nudi iznimnu udobnost. Razloga za zamjerke ne nudi ni preciznost upravljanja, dok iznimnu stabilnost pokazuje i pri velikim brzinama. Ni oštrija vožnja ne unosi nemir i Combi je uvijek solidno oslonjen na sva četiri kotača.
Superb Combi već je stigao na hrvatsko tržište, a početak ponude predstavlja 1.4 TSI Active s cijenom do 183.594 kn.
2.0 TDI
TEHNIČKI PODACI
Motor turbodizelski
Obujam 1968 ccm
Snaga 150 KS
Moment 340 Nm
Mjenjač DSG, 6 stupnjeva
Prtljažnik 660/1950 l
Potrošnja 4,6 l/100 km
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....