Lotus ima velike planove za svoju potpuno električnu budućnost. Kako bi pokazala te planove, tvrtka je danas predstavila novi koncept nazvan Theory 1. To je sportski automobil s dvoja vrata i 1000 električnih konjskih snaga, pogonom na sva četiri kotača i masom manjom od 1600 kilograma.
Theory 1 ne bi trebao izravno prijeći u praksu, odnosno nije planiran serijski auto na njegovoj osnovi. Umjesto toga trebao bi predstavljati budući Lotusov dizajnerski smjer. Lotus ističe da je auto inspiriran originalnim Espritom.
Oštri klinasti profil započinje od agresivnog nosa s tankim prednjim svjetlima u obliku bumeranga. Na stražnjem dijelu dominiraju izuzetno tanka svjetla, visoki spojlerom koji se može izvući i ogromni difuzor. Vrlo zanimljiva stvar su vrata, koja se otvaraju pomicanjem unatrag i prema gore.
U unutrašnjosti su tri sjedala: središnje sjedalo za vozača i iza njega dva putnike, slično konfiguraciji sjedala u McLarenu F1. Sličnosti tu ipak završavaju. Unutrašnjost je opremljena head-up zaslonom i ekranima pored svakog A stupa umjesto bočnih retrovizora.
Auto ima kapsule na napuhavanje ugrađene u sjedala, vrata i upravljač koje se koriste za masažu putnika i isporuku taktilnih povratnih informacija vozaču. Tu su čak i zvučnici ugrađeni u naslone za glavu svakog sjedala s pomoću 3D ispisane rešetkaste strukture.
Najzanimljiviji dio unutrašnjosti Theory 1 su njegovi gumbi "na zahtjev". Oni su ugrađeni u materijal koji Lotus naziva "reaktivni tekstil" koji zauzima površine duž kabine, a može prikazati gumbe kada su potrebni te učiniti da nestanu kada nisu.
"Tehnologija je tu samo kad je trebate, a onda nestane, poput gumba na zahtjev", rekao je Facundo Gutierrez, direktor MotorSkinsa, tvrtke koja stoji iza tehnologije. "Na primjer, vozite se i iza vas dolazi automobil. Tkanina sjedala može vas lagano potapšati po ramenu. Ili primite telefonski poziv i pojavi se gumb za preuzimanje poziva. "
Za pohranu energije brine se baterija od 70 kilovatsati za koju se Lotus tvrdi da može osigurati doseg od 400 kilometara. Tvrtka također predviđa vrijeme ubrzanja od 0 do 100 km/h za manje od 2,5 sekunde i najveću brzinu od 320 km/h.
Snaga od 1000 KS znatno je manja nego kod od Lotusovog serijskog električnog hiperautomobila Evija, koji razvija više od 2000 KS. No ovaj automobil je također oko 300 kilograma lakši od Evije, što znači da se tvrtka teži povratku tradiciji koju su obilježili lagani sportski automobili.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....