Testirani automobil ima bogato opremljenu unutrašnjost, s kožnim sjedalima, kompletnim paketom opreme, jedino nedostaje navigacija. Treba pohvaliti prostor koji je izdašan, a u prtljažniku ima mjesta na pretek. Bez ikakva problema u Peugeot 508 mogu se smjestiti četiri odrasle osobe i pritom će uživati u putovanju. Kvaliteta je na dobroj razini i tijekom mjesec dana, koliko smo vozili ovaj automobil, nismo našli nedostatke.
Sve osim navigacije
Testirano vozilo pokreće 2,0-litarski HDi motor od 163 konja. Već na prvu čini se da je riječ o punom pogotku. Od automobila ne treba očekivati neke sportske performanse, ali 9,5 sekundi do stotke i najveća brzina od 223 km/h pružaju dobar osjećaj u vožnji. Ugodno je iznenađenje i 6-stupanjski ručni mjenjač. Poznato je da je mjenjač obično Ahilova peta Peugeota, ali u modelu 508 je solidan.
Nije najbolji u klasi, ali više nije niti problem. Visoki okretni moment pruža skladna ubrzanja u vožnji i u visokim stupnjevima prijenosa pa se čini kao da vozite poluautomatik, stavite ga u šestu na autocesti i samo pritišćete gas i kočnicu. Ipak, najviše nas je zadivila štedljivost. Bez imalo muke ili susprezanja s jednim tankom od 70 litara prelazite 1000 kilometara.
I pritom smo bili gotovo najbrži na cesti. Što bi tek bilo da smo željeli štedjeti. Automobil guta kilometre kao od šale i stvarno nimalo ne umara. Ovjes je prilično komforno podešen, što je i prava mjera za ovu limuzinu. U ekstremnim snježnim uvjetima malo smo se namučili kako bismo našli prekidač za isključivanje ESP-a koji je s razlogom dobro skriven.
Jeftniji od nijemaca
Peugeot 508 pokazao se kao stvarno ugodno iznenađenje, automobil koji vam se svakim danom korištenja sve više dopada. Uz to i cijena od 235.900 kuna je niža od izravne njemačke konkurencije. Postoji još problem predrasuda vezan uz ‘velike’ francuske automobile. Nije možda njemački proizvod, ali u svakom slučaju vrijedan je pažnje. Peugeot 508 možda ne vrijedi za dva automobila, ali u svakom slučaju napredak je jasan u odnosu i na modele 407 i 607.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....