Osim što su dotjerali dizajn i doradili motore, tijekom obnavljanja S-Maxa Fordovi inženjeri nisu mijenjali ono što ovaj veliki monovolumen čini jednim od najpoželjnijih monovolumena u klasi - vozne osobine.
Poput većine aktualnih Fordovih modela, S-Max i dalje ima optimalno podešen servoupravljač i ovjes koji pruža rijedak kompromis između visoke udobnosti i zabavnih voznih osobina te interijer koji, osim prostranošću, impresionira i vrlo udobnim sjedalima. Ovisno o položaju sjedala, volumen prtljažnika varira od 285 do 755, odnosno 2000 litara kada su spušteni drugi i opcijski treći red sjedala. Testirani motor najsnažniji je dizelaš u ponudi, 2,2-litreni četverocilindraš koji uz dva turbopunjača razvija čak 200 KS. Međuubrzanja i pri višim brzinama jamče bezbrižna pretjecanja. Šesterobrzinski ručni mjenjač brzim i mekim hodovima pridonose užitku u vožnji.
Unatoč snazi turbodizelaša, kod S-Maxa još najviše impresioniraju vozne osobine koje svako putovanje, osobito ono otvorenim cestama, čine iznimno zabavnim. Ford S-Max sa 2,2-litrenim TDCi-jem i Titanium opremom stoji 35.700 eura, a verzija s 2-litrenim dizelašem dostupna je od 30.000 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....