Planiraju i širenje

Zagrepčanima će uskoro biti dostupna hrana iz trgovina, restorana i pekara za 50 do 70 % nižu cijenu

 Pexels
FER-ovac je osmislio aplikaciju s kojom će stanovnici glavnog grada obroke plaćati s velikim popustom, a ugostiteljski objekti, pekarnice i trgovine se lakše rješavati viška hrane ili hrane pred istek roka trajanja

Ovih dana službeno će s radom početi aplikacija Crumbs.hr - platforma na kojoj trgovine, restorani i pekare nude neprodanu, ali kvalitetnu hranu uz popust. Projekt je to Antonija Matušana, kreatora aplikacije i osnivača platforme, kojemu je cilj smanjiti bacanje hrane i podržati održivost. Premda će se, kako piše Zagreb.info, aplikacija prvo moći koristiti samo na području Zagreba, Matušan im je najavio da će usluga biti proširena i na druge gradove. Korisnici će, naime, putem aplikacije moći plaćati i preuzimati hranu na točno određenim lokacijama, s time da će prodavatelji prikazivati originalnu, ali i sniženu cijenu.

image
Dimensions/Getty Images

"Inspirirani sličnim inicijativama u inozemstvu, odlučili smo razviti platformu koja bi na jedinstven način povezala ugostitelje s korisnicima, omogućujući im da učinkovito iskoriste višak hrane, smanje gubitke i doprinesu održivosti”, rekli su za Zagreb.info ističući kako će za razliku od drugih aplikacija koje se bave narudžbom hrane ova usluga za korisnike aplikacije biti potpuno besplatna.

ŠTO KAŽU BROJKE

Hrana kao otpad:

  • godišnje bacimo 286,379 tona hrane
  • ili 71 kilogram hrane po stanovniku
  • 40 % je jestiva hrana

No, za razliku od tih spomenutih platformi, gdje vam dostavljači nose hranu na kućna vrata, ured ili drugu željenu adresu, u ovom ćete slučaju po hranu morati doći sami i to u odabrani ugostiteljski objekt. No, i to će, istaknuo je, s vremenom gledati da promijene.

image
Crumbs.hr

Najzanimljivije u ovoj priči je što će točno korisnici kupiti. Matušan je otkrio i da će postojati više opcija. "Kupci će moći birati između različitih paketa iznenađenja ili pojedinačnih artikala, ovisno o dostupnosti i ponudi ugostiteljskog objekta. Kod ‘paketa iznenađenja’ sadržaj će biti djelomično poznat, s obzirom na to da će korisnici moći vidjeti osnovne kategorije proizvoda, ali točni proizvodi unutar paketa neće biti specificirani do preuzimanja. Ovaj koncept dodaje element iznenađenja i omogućava ugostiteljima veću fleksibilnost u ponudi”, objasnio je.

image
Pexels

Za kraj, Matušan je rekao i koji su to faktori koji će utjecati na cijenu, a koja bi trebala biti znatno povoljnija od originalne - dapače minimalno 50 posto manja. Više detalja doznajte ovdje, a želite li postati partner ovog projekta, prijavite se putem ovog linka.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. rujan 2024 10:59